Monday, March 6, 2017

Եղիշե Չարենց 《Մորս համար գազել》(վերլուծություն)

Գազելը բանաստեղծական ձև է,որը ձևավորվել է  9-10րդ դարերում:Տարածված է Արևելքում և հատկապես Պարսկաստանում:Գազելը բաղկացած է մի քանի երկտող տներից,որոնց առաջին տան զույգը և մնացած տների երկրորդ տողերի վերջնամասերը կրկնվում են,իսկ դրանց նախորդող բառերը ներքին հանգ են կազմում:Հայ գրականության մեջ նշանավոր են Վահան Տերյանի և Եղիշե Չարենցի գազելները:

《Մորս համար գազել 》բանաստեղծությունում Եղիշե Չարենցը հիշում է իր մորը,մոր  դիմագծերը.
   Հիշում եմ դեմքը քո ծեր,մայր իմ անուշ ու անգին,
   Լույս խորշումներ ու գծեր,մայր իմ անուշ ու անգին:
  
Նա կարոտում է մորը ,քանի որ գտնվում է օտարության մեջ,և մայրը չի կարողանում հոգ տանել իր որդու մասին.
   Եվ հիշում ես քո որդուն ,որ հեռացել է վաղուց,-
   Ուր է արդյոք հեռացել,մայր իմ անուշ ու անգին:

Եվ մայրը ցավ է ապրում, որ իր որդուն չի կարող օգնել.
   Մտորում ես դու տխուր,-օրրում է թթենին
   Տխրությունը քո անծիր, մայր իմ անուշ ու անգին:

Նույն կերպ էլ պետությունը չի կարողանում հոգ տանել իրենց հեռու գտնվող իր ժողովրդի մասին:

No comments:

Post a Comment